Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Grupa Falcon Poland FHU
    Uczniowska 7
    43-100 Tychy

    NIP: 6462447514

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Formularz odstąpienia od umowy. 

Grupa Falcon Poland FHU
Uczniowska 7
43-100 Tychy

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt zwrotu towaru leży po stronie kupującego (paczkę należy odesłać na własny koszt). Nie mamy możliwości nadania własnego kuriera po odbiór, odebrania paczki za pobraniem lub odbioru paczki z określonego punktu odbioru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl